פליירים

מה חשיבותם של פליירים?

פליירים הם אמצעי שיווק יעיל ואפקטיבי וממלאים תפקיד שפרסום וירטואלי לא ממלא או לא יכול למלא מסיבות טכניות. כאשר ממקדים את הצרכים, את הטיימינג ואת קהל המטרה ומעצבים פלייר נכון אפשר לנצל את הכלי הזה היטב ולהשיג עלות תועלת מדהימה .יש שרואים בהם כלי פרסומי מיושן , אבל מתברר שיש מצבים בהם יעילים לא פחות ואף יותר מכלים שיווקיים מתחרים. לדוגמא מפעיל קייטנות במידה וידפיס ויחלק פליירים ללקוחות פוטנציאלים בדיוק בזמן שההורים מחפשים קייטנה לדוגמא לפני החופש הגדול ופלייר מעניין  מעוצב כהלכה אשר מכיל הטבה או הצעה מעניינת יגיע לתיבה שלו או על ידית הדלת שלו אין ספק שהוא יתייחס ויש אף סיכוי גבוה שהוא גם יגיב.

פליירים
פליירים מסוגים שונים

פלייר פרסום, יצירת עלון פרסומי אטרקטיבי

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים פנו לעשות פרסום ושיווק דיגיטלי באמצעות האינטרנט בפלטפורמות השונות שהוא מציע גוגל רשתות חברתיות כל זאת בא על חשבון העיתונות הכתובה קרי העיתונים שלטי חוצות, פרסום פליירים ועוד. בעקבות כמות העסקים שמפרסמת כרגע באון ליין נוצר מצב חדש – המחירים לפרסום קפצו בצורה חדה ולכן על מנת לקבל חשיפה משמעותית כל עסק זקוק להוצאה כספית ניכרת . זה מוביל כל עסק לחשיבה מחודשת לחלוקת עוגת הפרסום בצורה אופטימלית הכוללת פרסום עלונים. נקודת ההתחלה של כל רעיון שיווקי מתחיל בחשיבה של העסק, מי הוא קהל היעד שלו, מה היתרונות של העסק, מה נקודות החוזקה שלו,  מי המתחרים שלו? לאחר מכן ניתן ליצור עוגת פרסום וחלוקה נכונה של משאבי השיווק של העסק.

כיצד יוצרים עיצוב פליירים המתאים לעסק?

כל עסק צריך לוגו שמתכתב עם מהות העסק, משם צריך לייצר שפה עיצובית ולאחר מכן לצורך הדוגמא, צריך לייצר פלייר מתאים. בעל העסק ייתן את המלל, המבצעים, תמונות, פרטים טכניים כמו אתר, כתובת טלפון ופרטים נוספים והמעצב יעצב פלייר שמתאים לעסק ולקהל המטרה. תכנון עיצוב הפלייר כולל את צבעוניות, גודל פונט, את התמונות, סוג הנייר וגודל הפלייר.

 

עיצוב פלייר
דוגמה לעיצוב פלייר

הדפסת פליירים ובחירת סוג העלונים

יש מגוון רחב סוגי נייר וסוגי הדפסה המאפשרים התאמה מלאה לצרכי הלקוח על מנת להשיג מקסימום תוצאה לפי התקציב הרצוי של הדפסת הפליירים. ישנם מספר אפשרויות שהדפסת פלייר מתאימה להן שכמובן צריכות לקחת בחשבון את העיצוב ופרסום העסק. לדוגמא מסעדה אסייתית  אשר יש בה בדרך כלל תפריט ארוך, לכן היא זקוקה להדפסת פלייר יחסית גדולה בהשוואה לעסקים כמו מכבסה ושרותי משלוחים.

כיצד מפיצים פליירים?

על מנת לבחור חברת הפצת פליירים טובה על בעל העסק להתמקד במספר שאלות. למשל, מהן אפשרויות הפצת הפליירים הרצויות? תיבות , דלתות , מכוניות , ומשרדים. נושאים נוספים חשובים שמומלץ להתייחס אליהם הם אזור הפצת הפלייר, קהל המטרה, לוח זמנים להפצה, ניסיון החברה ואמצעי הבקרה שלה, דיווח, המחיר ואמון .

חלוקת פליירים

גם בזמנים אלו כאשר הרושם הוא שרק שיווק דיגיטלי עובד יש לשים לב גם לשיווק לא מקוון כמו חלוקת פליירים. לאחר שהפלייר מוכן הלקוח נידרש לפלח יחד עם איש מקצוע את קהל המטרה. קביעת קהל המטרה בנוגע לחלוקת עלונים הינה קריטית על מנת למנוע בזבוז ובכך תמצאו את האזורים הטובים ביותר לחלוקה של הפליירים. ישנן מספר אפשרויות שונות של חלוקת פליירים לדוגמה הפצה בתיבות דואר, הפצה על גבי דלתות הפצה על גבי  מכוניות והפצה בעסקים. לכן חשוב למצוא חברה מקצועית עם ניסיון אשר יש לה את הידע הזה כדי להשיג תוצאה אופטימאלית.

חלוקת פליירים
חלוקת פליירים בתיבות דואר

לחברת פרוסייל יש ניסיון רב בעיצוב, הדפסה וחלוקת פליירים

אנחנו בחברת פרוסייל מתמחים כבר למעלה מעשרים ושמונה בגרפיקה דפוס והפצה של פליירים. אנו מעניקים מעטפת רחבה של שירותים מתהליך יעוץ שיווקי דרך הגרפיקה ההדפסה וההפצה. כחברה הפועלת מזה שנים ארוכות בתחום הדפוס וההפצה חרטנו על דגלנו , לשרת את קהל לקוחותינו במקצועיות מסירות מתן מחירים הוגנים , שקיפות מלאה ומעל לכל שירות ברמה הגבוהה ביותר. בעלי החברה מעורב באופן ישיר, נגיש וזמין לכל לקוח אנו מאמינים ביחס אישי ולעולם לא נתפשר על הסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו.

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר צרו אתנו קשר